voetbaltrainerinoeganda.reismee.nl

De eerste wedstrijden kijken

Dit weekend heb ik zaterdag training gegeven en zondag gecoacht bij de wedstrijden. Dit omdat ik aankomende woensdag op safari ga en er dan niet bij kan zijn. Op zaterdag begonnen we de dag met een ontbijt bij een café dicht bij ons appartement. Na het late ontbijt ben ik op een boda boda gestapt om naar het voetbalveld te gaan.. Ik begon met de training van de onder 12. Zij trainen en spelen buiten de vakanties om op zaterdag en zondag, omdat doordeweeks de meeste tot zo’n 5 à 6 uur op school zitten. Na de onder 12 trainde ik zoals gewoonlijk weer de oudere jongens, die elke dag vanaf 5 tot half 7 trainen. De volgende dag, op zondag, ging ik na de kerk naar de wedstrijden. Heel erg leuk, omdat een wedstrijd toch altijd wel anders is. In de ochtend speelden de jonge jongens en meiden, dus toen ik het veld op stapte stormden gelijk iedereen naar me toe om me een knuffel te geven. Erg mooi om te zien.. Wat mij opviel was dat ze allemaal erg goed konden voetballen en ook snapte hoe ze moesten spelen. Zo was er niemand die voor eigen succes ging. Om 2 uur was de wedstrijd van de oudere jongens. Tot nu ging het niet heel erg goed. Ze stonden namelijk laatste, maar gelukkig ging deze wedstrijd al een stuk beter. Na de eerste helft stonden we namelijk al met 4-1 voor. Uiteindelijk ging het de tweede helft wel iets minder, maar hebben we alsnog met 4-3 kunnen winnen. Een goed begin!

Reacties

Reacties

Marrie

Weer een leuke blog Simon
Ga zo door

Maaike Huijgen

Heel leuk dat je zo regelmatig schrijft. Ook voor jezelf als herinnering later!

Bianca Versluijs

Zo te horen werpt jouw training al vruchten af en word je erg gewaardeerd. Hartstikke leuk voor je! Ik geniet van je verhalen en foto's en blijf je graag 'volgen' :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!